PAKET UMROH BULAN FEBRUARI MARET APRIL MEI 2018




Artikel lainnya »

PALU, KOMPAS.com — Jenazah pelaku bom bunuh diri di Mapolres Poso, Sulawesi Tengah, hancur berantakan. Hingga saat ini jenazah belum dievakuasi dari lokasi ledakan di halaman Mapolres setempat.

Kepala Bidang Humas Polda Sulawesi Tengah AKBP Soemarno mengatakan, pelaku meledakkan dirinya di halaman Mapolres Poso, Sulawesi Tengah, Senin (3/6/2013) sekitar pukul 08.25 Wita.

Berdasarkan informasi yang dihimpun Kompas.com, satu orang tewas dalam kejadian ini. Korban adalah pengendara sepeda motor yang diduga membawa bom dan melakukan aksi bunuh diri. Bom meledak di depan mushala Mapolres.

Sumber : Antara/Kompas.com
Editor :Liwon Maulana
Hancur BerantakanTubuh Pelaku Bom Bunuh Diri di Poso

JAKARTA, Saco-Indonesia.com -- Pembawa acara dan artis peran yang juga penyanyi Raffi Ahmad mendapat sambutan hangat dan riuh rendah dari para penonton ketika tampil sebagai bagian dari grup vokal Bukan Bintang Biasa (BBB) dalam Konser K-20 Spesial Melly Goeslaw di Balai Sarbini, Semanggi, Jakarta, Kamis (16/5/2013) malam.

Mantan kekasih vokalis Yuni Shara itu tak habis-habisnya menyalami para Raffiah (penggemar Raffi) yang berdiri dekat panggung Konser K-20 Spesial ketika BBB menyanyikan "Let's Dance Together" dan "Putus Nyambung" bersama vokalis, pencipta lagu, dan produser musik Melly Goeslaw.

"Akhirnya kami kembali lagi ke dunia musik yang lengkap dan alhamdulillah Raffi sudah di tengah-tengah kita. Kangen enggak?," seru Melly di panggung, usai menyanyikan kedua lagu tersebut dalam konser yang ditayangkan langsung oleh KompasTV itu.

Sambutan hangat datang bukan dari para penggemar BBB atau BBB Zone semata, melainkan juga dari penyanyi dangdut Iis Dahlia, yang menonton dari tribun. "Malam ini sambutannya luar biasa. Oh ya, di sana (tribun) juga ada Iis Dahlia," kata Melly.

Kalimat Melly itu ditimpali oleh Raffi. "Saya ucapkan terima kasih buat Teh Melly, BBB Zone (para penggemar BBB). Terima kasih, di saat susah, kalian tetap ada. Yah ibu-ibu lagi. Tapi, ibu-ibu yang ini baik kok," ujar mantan pacar vokalis Yuni Shara itu sambil menunjuk ke Iis.

Entah apa maksud sesungguhnya canda Raffi tersebut, yang jelas para penonton tertawa mendengarnya.

Editor :Liwon Mmaulana(galipat)

Sumber:Kompas.com

Ditonton Iis Dahlia, Raffi Ahmad Bilang, "Yah Ibu-Ibu Lagi"

saco-indonesia.com, Andik Wahyu yang berusia (21) tahun tewas bersimba darah dengan luka tusuk di lengan kiri dan dada kiri di Jembatan Pasupati Bandung. Anggota Taruna TNI AU angkatan III ini tewas seketika karena telah mengalami pendarahan hebat.

"Korban telah mengalami luka sobek di tangan kiri, namun yang parah luka tusuk di dada kiri tempatnya jantung sekitar tiga centimeter," kata Kasgartap II Bandung, Marsma TNI AU Imron Nasution di RSHS Bandung, Senin (23/12).

Menurutnya, Andik yang sedang berlibur ke Bandung saat kejadian sedang mengantarkan sang kakak, Yunita Nurhayati, ke travel dengan menggunakan sepeda motor Honda Revo. Namun, setibanya di lokasi keduanya telah dihadang oleh sejumlah orang yang tidak dikenal dengan sepeda motor.

Andik juga berusaha melawan para pelaku. Namun, karena kalah dia hanya sendirian akhirnya kalah dan tersungkur ke jalan dengan luka tusuk.

"Korban tewas di lokasi dan langsung dilarikan ke RSHS Bandung," terangnya.

Hingga pukul 10.45 WIB, korban masih berada di RSHS untuk dapat menjalani autopsi.


Editor : Dian Sukmawati

TARUNA TNI AU TEWAS

saco-indoneswia.com, Performa buruk Manchester United musim ini ternyata tidak dapat membuat Tim Howard sedikit pun juga meragukan kemampuan tim yang juga pernah ia bela tersebut.

Howard juga sempat menghabiskan karirnya selama empat tahun di Old Trafford sebelum ia akhirnya telah memutuskan untuk pindah ke Everton. Kiper asal Amerika Serikat itu telah menyebut setan merah musim ini masih belum dapat membuktikan apapun. Tim asuhan David Moyes itu ia sebut masih telah memiliki banyak potensi yang belum dapat terungkap.

"Saya juga merasa bahwa apa yang kita pikirkan sekarang (tentang United) tidak akan terjadi pada bulan Mei nanti (akhir kompetisi Premier League) karena mereka sudah jelas merupakan juara bertahan dan mereka masih harus banyak memberikan bukti pada berbagai pihak," tutur Howard pada Sky Sports.

"Saya juga masih mengharap mereka untuk dapat terus menekan tim menuju arah yang benar, jadi kita lihat saja apa yang terjadi. Saya juga harap kami bisa terus menjauh dari mereka di klasemen, namun mereka jelas jauh lebih baik dari ini," pungkas sang kiper.

Manchester United saat ini telah terdampar di peringkat tujuh klasemen sementara Premier League.


Editor : Dian Sukmawati

EGGAN HAKIMI UNITED

Semuanya sudah terprogram, rapi, tersusun, terencana tapi unpredictable dan yang pasti Allah mempercayakan prosesi ini pada sosok yang tepat "IZROIL", malaikat yang saklek dengan aturan tanpa kompromi dan tawar menawar.

Pokoknya "Yang pernah hidup di dunia, pasti akan mati tepat pada jadwal yang sudah ada di server utama "LAUHIL MAHFUDZ"". Perlu diketahui kawan tinta Allah telah kering yang sudah JADI lama sekali bahkan sebelum Allah menciptakan langit dan bumi.

Peraturan tentang kematian Adalah :

1. Datang pada sesuatu yang pernah hidup

Allah SWT berfirman : "Kullu Nafsin Dzaaiqotul Maut" ( 3 : 185 )
Tiap-tiap yang berjiwa akan merasakan mati

Tenang saja kawan ... gak usah merinding, takut, atau ngeri. Biasa sajalah ... Masih bernafas kan.. ?? ( alhamdulillah dulu dong .. :) )

2. Datangnya sewaktu-waktu  

Allah SWT berfirman "Ainama takuunu Yud'riikumul mautu Walau kuntum fii Burujim Musyayyadah" ( 4 : 78 )
Di mana saja kamu berada, kematian akan mendapatkan kamu, kendatipun kamu di dalam benteng yang tinggi lagi kokoh.

Sayangnya malaikat Izroil bukan mbah Google yang setia menjawab setiap pertanyaan kita. Malaikat Izroil juga gak punya operator hotline yang bisa menjawab telpon kita setiap saat kita butuhkan.
Makanya manusia secerdas Einstein aja gak tahu kapan ajalnya. Belum ada dan saya jamin gak bakalan ada sebuah penemuan manusia yang bisa nemuin "Kalkulator usia" ... Alat untuk menghitung ajal manusia.

Dan sayangnya juga malaikat Izroil juga tetap bisa melakukan tugasnya dimanapun dengan cara apapun ...
Gak butuh "Death note",
Gak terpengaruh harga BBM yang naik,
Gak bisa KO sama Bodyguard sekuat apapun
Gak ada yang bisa kucing- kucingan sama malaikat yang satu ini kayak di film "Christmas Caroline".
Gak ada yang bisa diajak tukeran,
Kalo waktunya datang gak bisa nawar, bahkan Koruptor selicik apapun gak bisa melobi usianya sendiri.

3. Kematian bukanlah akhir segalanya

Jangan percaya kalo ada yang bilang "Hidup cuma sekali". Yang bener "Mati itu cuma sekali, kalo hidup berkali-kali, sebelum hidup ini kan udah pernah hidup di alam arwah sama alam kandungan, bahkan abis mati kita idup lagi". ( Bukaan, bukan reinkarnasi macam kerasakti ato Avatar gitu ... Maksudnya dibangkitkan lagi untuk menerima rapor di Hari Kebangkitan Internasional trus kita hidup deh di akhirat )

Allah SWT berfirman : Fiiha tahyauna wa fiiha tamuutuuna wa fiiha tukhrojuun ( 7 : 25 )
"Disanalah ( Bumi ) kalian dihidupkan, disanalah kalian dimatikan, dan disanalah kalian dibangkitkan"

4. Sudah ada jadwalnya

Dan kalo jadwalnya udah dateng, Malaikat Izroil pasti datang. Gak bakalan ada dialog macam iklan rokok "Wani piro?" ( Kecuali dulu nabi Musa AS ).

"Wa maa kaana linafsin an tamuuta illa biidznillahi kitaaban muajjala" ( 3 : 145 )
Tiada sesuatu yang hidup kecuali dengan idzin Allah sebagai ketetapan yang telah ditentukan waktunya.

Hehe tenang saja kawan .... kalau belum waktunya gak akan datang kok Malaikat Izroilnya. Walopun misalnya ada orang yang udah pengen mati, trus manggil manggil malaikat Izroil, sms, bbm, mensen, ngewall hehe ( emang malaikat Izroil punya hp).


5. Ada saat dimana Kematian akan mati
Akan tiba saat dimana Allah akan memensiunkan Izroil yakni ketika Kematian telah mati.

Dalam Kitabu Sifati jannah wannar diterangkan bahwa suatu hari diakhirat nanti penduduk surga dan penduduk neraka harus menghentikan aktivitasnya, Allah akan memberi pengumuman pada seluruh penduduk akhirat. Penduduk surga khawatir, jika kehidupan nikmatnya disurga akan berakhir. Penduduk Neraka bahagia, karena mungkin siksaannya akan berakhir. Kemudian Allah memberi pengumuman bahwa kematian telah diserupakan dengan kambing, dan pada hari itu kematian akan disembelih mati. Semenjak saat itu, tak ada lagi kefanaan, semua hidup selamanya. Yang di neraka disiksa selamanya tanpa terhenti waktu. Yang di surga nikmat kekal selamanya.

6. Menjadi Peringatan Buat Orang iman

Kalo Kholifah Umar pernah ngendikan, "Kafaa bil mauti Mauidzoh", Cukuplah kematian menjadi peringatan.

Mau apa lagi sih ... Pada akhirnya kan manusia cuma satu aja bisanya ... "menuhin kuota umurnya dengan ngisi buku catatan amal"

Nah, pertanyaannya ... sampai detik ini, sampai hembusan nafas yang ini, catatan mana yang paling banyak terisi ...

DEMI KIAAAAAAAAAAAN!!

Sumber: Dika Syahida/ldii

Editor:Liwon Maulana(galipat)

Matinya Sang Kematian

Mr. Miller, of the firm Weil, Gotshal & Manges, represented companies including Lehman Brothers, General Motors and American Airlines, and mentored many of the top Chapter 11 practitioners today.

Harvey R. Miller, Renowned Bankruptcy Lawyer, Dies at 82
Joseph Lechleider

Mr. Lechleider helped invent DSL technology, which enabled phone companies to offer high-speed web access over their infrastructure of copper wires.

Joseph Lechleider, a Father of the DSL Internet Technology, Dies at 82

Ms. Plisetskaya, renowned for her fluidity of movement, expressive acting and willful personality, danced on the Bolshoi stage well into her 60s, but her life was shadowed by Stalinism.

Maya Plisetskaya, Ballerina Who Embodied Bolshoi, Dies at 89

Ms. Rendell was a prolific writer of intricately plotted mystery novels that combined psychological insight, social conscience and teeth-chattering terror.

Ruth Rendell, Novelist Who Thrilled and Educated, Dies at 85

Under Mr. Michelin’s leadership, which ended when he left the company in 2002, the Michelin Group became the world’s biggest tire maker, establishing a big presence in the United States and other major markets overseas.

François Michelin, Head of Tire Company, Dies at 88

The live music at the Vice Media party on Friday shook the room. Shane Smith, Vice’s chief executive, was standing near the stage — with a drink in his hand, pants sagging, tattoos showing — watching the rapper-cum-chef Action Bronson make pizzas.

The event was an after-party, a happy-hour bacchanal for the hundreds of guests who had come for Vice’s annual presentation to advertisers and agencies that afternoon, part of the annual frenzy for ad dollars called the Digital Content NewFronts. Mr. Smith had spoken there for all of five minutes before running a slam-bang highlight reel of the company’s shows that had titles like “Weediquette” and “Gaycation.”

In the last year, Vice has secured $500 million in financing and signed deals worth hundreds of millions of dollars with established media companies like HBO that are eager to engage the young viewers Vice attracts. Vice said it was now worth at least $4 billion, with nearly $1 billion in projected revenue for 2015. It is a long way from Vice’s humble start as a free magazine in 1994.

Photo
 
At the Vice after-party, the rapper Action Bronson, a host of a Vice show, made a pizza. Credit Jesse Dittmar for The New York Times

But even as cash flows freely in Vice’s direction, the company is trying to keep its brash, insurgent image. At the party on Friday, it plied guests with beers and cocktails. Its apparently unrehearsed presentation to advertisers was peppered with expletives. At one point, the director Spike Jonze, a longtime Vice collaborator, asked on stage if Mr. Smith had been drinking.

“My assistant tried to cut me off,” Mr. Smith replied. “I’m on buzz control.”

Now, Vice is on the verge of getting its own cable channel, which would give the company a traditional outlet for its slate of non-news programming. If all goes as planned, A&E Networks, the television group owned by Hearst and Disney, will turn over its History Channel spinoff, H2, to Vice.

The deal’s announcement was expected last week, but not all of A&E’s distribution partners — the cable and satellite TV companies that carry the network’s channels — have signed off on the change, according to a person familiar with the negotiations who spoke on the condition of anonymity because the talks were private.

A cable channel would be a further step in a transformation for Vice, from bad-boy digital upstart to mainstream media company.

Keen for the core audience of young men who come to Vice, media giants like 21st Century Fox, Time Warner and Disney all showed interest in the company last year. Vice ultimately secured $500 million in financing from A&E Networks and Technology Crossover Ventures, a Silicon Valley venture capital firm that has invested in Facebook and Netflix.

Those investments valued Vice at more than $2.5 billion. (In 2013, Fox bought a 5 percent stake for $70 million.)

Then in March, HBO announced that it had signed a multiyear deal to broadcast a daily half-hour Vice newscast. Vice already produces a weekly newsmagazine show, called “Vice,” for the network. That show will extend its run through 2018, with an increase to 35 episodes a year, from 14.

Michael Lombardo, HBO’s president for programming, said when the deal was announced that it was “certainly one of our biggest investments with hours on the air.”

Vice, based in Brooklyn, also recently signed a multiyear $100 million deal with Rogers Communications, a Canadian media conglomerate, to produce original content for TV, smartphone and desktop viewers.

Vice’s finances are private, but according to an internal document reviewed by The New York Times and verified by a person familiar with the company’s financials, the company is on track to make about $915 million in revenue this year.

Photo
 
Vice showed a highlight reel of its TV series at the NewFronts last week in New York. Credit Jesse Dittmar for The New York Times

It brought in $545 million in a strong first quarter, which included portions of the new HBO deal and the Rogers deal, according to the document. More of its revenue now comes from these types of content partnerships, compared with the branded content deals that made up much of its revenue a year ago, the company said.

Mr. Smith said the company was worth at least $4 billion. If the valuation gets much higher, he said he would consider taking the company public.

“I don’t care about money; we have plenty of money,” Mr. Smith, who is Vice’s biggest shareholder, said in an interview after the presentation on Friday. “I care about strategic deals.”

In the United States, Vice Media had 35.2 million unique visitors across its sites in March, according to comScore.

The third season of Vice’s weekly HBO show has averaged 1.8 million viewers per episode, including reruns, through April 12, according to Brad Adgate, the director of research at Horizon Media. (Vice said the show attracted three million weekly viewers when repeat broadcasts, online and on-demand viewings were included.)

For years, Mr. Smith has criticized traditional TV, calling it slow and unable to draw younger viewers. But if all the deals Vice has struck are to work out, Mr. Smith may have to play more by the rules of traditional media. James Murdoch, Rupert Murdoch’s son and a member of Vice’s board, was at the company’s presentation on Friday, as were other top media executives.

“They know they need people like me to help them, but they can’t get out of their own way,” Mr. Smith said in the interview Friday. “My only real frustration is we’re used to being incredibly dynamic, and they’re not incredibly dynamic.”

With its own television channel in the United States, Vice would have something it has long coveted even as traditional media companies are looking beyond TV. Last year, Vice’s deal with Time Warner failed in part because the two companies could not agree on how much control Vice would have over a 24-hour television network.

Vice said it intended to fill its new channel with non-news programming. The company plans to have sports shows, fashion shows, food shows and the “Gaycation” travel show with the actress Ellen Page. It is also in talks with Kanye West about a show.

It remains to be seen whether Vice’s audience will watch a traditional cable channel. Still, Vice has effectively presold all of the ad spots to two of the biggest advertising agencies for the first three years, Mr. Smith said.

In the meantime, Mr. Smith is enjoying Vice’s newfound role as a potential savior of traditional media companies.

“I’m a C.E.O. of a content company,” Mr. Smith said before he caught a flight to Las Vegas for the boxing match on Saturday between Floyd Mayweather Jr. and Manny Pacquiao. “If it stops being fun, then why are you doing it?”

As Vice Moves More to TV, It Tries to Keep Brash Voice

Mr. King sang for the Drifters and found success as a solo performer with hits like “Spanish Harlem.”

Ben E. King, Soulful Singer of ‘Stand by Me,’ Dies at 76

The 2015 Met Gala has only officially begun, but there's a clear leader in the race for best couple, no small feat at an event that threatens to sap Hollywood of every celebrity it has for the duration of an East Coast evening.

That would be Marc Jacobs and his surprise guest (who, by some miracle, remained under wraps until their red carpet debut), Cher.

“This has been a dream of mine for a very, very long time,” Mr. Jacobs said.

It is Cher's first appearance at the Met Gala since 1997, when she arrived on the arm of Donatella Versace.

– MATTHEW SCHNEIER

Cher and Marc Jacobs
Frontline  An installment of this PBS program looks at the effects of Ebola on Liberia and other countries, as well as the origins of the outbreak.
Frontline

Frontline An installment of this PBS program looks at the effects of Ebola on Liberia and other countries, as well as the origins of the outbreak.

The program traces the outbreak to its origin, thought to be a tree full of bats in Guinea.

Review: ‘9-Man’ Is More Than a Game for Chinese-Americans

A variation of volleyball with nine men on each side is profiled Tuesday night on the World Channel in an absorbing documentary called “9-Man.”

Television

‘Hard Earned’ Documents the Plight of the Working Poor

“Hard Earned,” an Al Jazeera America series, follows five working-class families scrambling to stay ahead on limited incomes.

Review: ‘Frontline’ Looks at Missteps During the Ebola Outbreak

Gagne wrestled professionally from the late 1940s until the 1980s and was a transitional figure between the early 20th century barnstormers and the steroidal sideshows of today

Verne Gagne, Wrestler Who Grappled Through Two Eras, Dies at 89

UNITED NATIONS — Wearing pinstripes and a pince-nez, Staffan de Mistura, the United Nations envoy for Syria, arrived at the Security Council one Tuesday afternoon in February and announced that President Bashar al-Assad had agreed to halt airstrikes over Aleppo. Would the rebels, Mr. de Mistura suggested, agree to halt their shelling?

What he did not announce, but everyone knew by then, was that the Assad government had begun a military offensive to encircle opposition-held enclaves in Aleppo and that fierce fighting was underway. It would take only a few days for rebel leaders, having pushed back Syrian government forces, to outright reject Mr. de Mistura’s proposed freeze in the fighting, dooming the latest diplomatic overture on Syria.

Diplomacy is often about appearing to be doing something until the time is ripe for a deal to be done.

 

 

Now, with Mr. Assad’s forces having suffered a string of losses on the battlefield and the United States reaching at least a partial rapprochement with Mr. Assad’s main backer, Iran, Mr. de Mistura is changing course. Starting Monday, he is set to hold a series of closed talks in Geneva with the warring sides and their main supporters. Iran will be among them.

In an interview at United Nations headquarters last week, Mr. de Mistura hinted that the changing circumstances, both military and diplomatic, may have prompted various backers of the war to question how much longer the bloodshed could go on.

“Will that have an impact in accelerating the willingness for a political solution? We need to test it,” he said. “The Geneva consultations may be a good umbrella for testing that. It’s an occasion for asking everyone, including the government, if there is any new way that they are looking at a political solution, as they too claim they want.”

He said he would have a better assessment at the end of June, when he expects to wrap up his consultations. That coincides with the deadline for a final agreement in the Iran nuclear talks.

Advertisement

Whether a nuclear deal with Iran will pave the way for a new opening on peace talks in Syria remains to be seen. Increasingly, though, world leaders are explicitly linking the two, with the European Union’s top diplomat, Federica Mogherini, suggesting last week that a nuclear agreement could spur Tehran to play “a major but positive role in Syria.”

It could hardly come soon enough. Now in its fifth year, the Syrian war has claimed 220,000 lives, prompted an exodus of more than three million refugees and unleashed jihadist groups across the region. “This conflict is producing a question mark in many — where is it leading and whether this can be sustained,” Mr. de Mistura said.

Part Italian, part Swedish, Mr. de Mistura has worked with the United Nations for more than 40 years, but he is more widely known for his dapper style than for any diplomatic coups. Syria is by far the toughest assignment of his career — indeed, two of the organization’s most seasoned diplomats, Lakhdar Brahimi and Kofi Annan, tried to do the job and gave up — and critics have wondered aloud whether Mr. de Mistura is up to the task.

He served as a United Nations envoy in Afghanistan and Iraq, and before that in Lebanon, where a former minister recalled, with some scorn, that he spent many hours sunbathing at a private club in the hills above Beirut. Those who know him say he has a taste for fine suits and can sometimes speak too soon and too much, just as they point to his diplomatic missteps and hyperbole.

They cite, for instance, a news conference in October, when he raised the specter of Srebrenica, where thousands of Muslims were massacred in 1995 during the Balkans war, in warning that the Syrian border town of Kobani could fall to the Islamic State. In February, he was photographed at a party in Damascus, the Syrian capital, celebrating the anniversary of the Iranian revolution just as Syrian forces, aided by Iran, were pummeling rebel-held suburbs of Damascus; critics seized on that as evidence of his coziness with the government.

Mouin Rabbani, who served briefly as the head of Mr. de Mistura’s political affairs unit and has since emerged as one of his most outspoken critics, said Mr. de Mistura did not have the background necessary for the job. “This isn’t someone well known for his political vision or political imagination, and his closest confidants lack the requisite knowledge and experience,” Mr. Rabbani said.

As a deputy foreign minister in the Italian government, Mr. de Mistura was tasked in 2012 with freeing two Italian marines detained in India for shooting at Indian fishermen. He made 19 trips to India, to little effect. One marine was allowed to return to Italy for medical reasons; the other remains in India.

He said he initially turned down the Syria job when the United Nations secretary general approached him last August, only to change his mind the next day, after a sleepless, guilt-ridden night.

Mr. de Mistura compared his role in Syria to that of a doctor faced with a terminally ill patient. His goal in brokering a freeze in the fighting, he said, was to alleviate suffering. He settled on Aleppo as the location for its “fame,” he said, a decision that some questioned, considering that Aleppo was far trickier than the many other lesser-known towns where activists had negotiated temporary local cease-fires.

“Everybody, at least in Europe, are very familiar with the value of Aleppo,” Mr. de Mistura said. “So I was using that as an icebreaker.”

The cease-fire negotiations, to which he had devoted six months, fell apart quickly because of the government’s military offensive in Aleppo the very day of his announcement at the Security Council. Privately, United Nations diplomats said Mr. de Mistura had been manipulated. To this, Mr. de Mistura said only that he was “disappointed and concerned.”

Tarek Fares, a former rebel fighter, said after a recent visit to Aleppo that no Syrian would admit publicly to supporting Mr. de Mistura’s cease-fire proposal. “If anyone said they went to a de Mistura meeting in Gaziantep, they would be arrested,” is how he put it, referring to the Turkish city where negotiations between the two sides were held.

Secretary General Ban Ki-moon remains staunchly behind Mr. de Mistura’s efforts. His defenders point out that he is at the center of one of the world’s toughest diplomatic problems, charged with mediating a conflict in which two of the world’s most powerful nations — Russia, which supports Mr. Assad, and the United States, which has called for his ouster — remain deadlocked.

R. Nicholas Burns, a former State Department official who now teaches at Harvard, credited Mr. de Mistura for trying to negotiate a cease-fire even when the chances of success were exceedingly small — and the chances of a political deal even smaller. For his efforts to work, Professor Burns argued, the world powers will first have to come to an agreement of their own.

“He needs the help of outside powers,” he said. “It starts with backers of Assad. That’s Russia and Iran. De Mistura is there, waiting.”

With Iran Talks, a Tangled Path to Ending Syria’s War

A 214-pound Queens housewife struggled with a lifelong addiction to food until she shed 72 pounds and became the public face of the worldwide weight-control empire Weight Watchers.

Jean Nidetch, 91, Dies; Pounds Came Off, and Weight Watchers Was Born

The magical quality Mr. Lesnie created in shooting the “Babe” films caught the eye of the director Peter Jackson, who chose him to film the fantasy epic.

Andrew Lesnie, Cinematographer of ‘Lord of the Rings,’ Dies at 59

Mr. Napoleon was a self-taught musician whose career began in earnest with the orchestra led by Chico Marx of the Marx Brothers.

Marty Napoleon, 93, Dies; Jazz Pianist Played With Louis Armstrong

A former member of the Boston Symphony Orchestra, Mr. Smedvig helped found the wide-ranging Empire Brass quintet.

Rolf Smedvig, Trumpeter in the Empire Brass, Dies at 62
harga umroh februari di Cipinang Melayu jakarta
paket promo umroh juni di Pondok Ranggon jakarta
paket promo umrah mei di Rawa Terate jakarta
promo berangkat umroh juni di Utan Kayu Selatan jakarta
harga paket berangkat umroh awal tahun bekasi selatan
biaya paket berangkat umroh januari bekasi barat
harga paket umrah februari di Kebon Pala jakarta
harga paket berangkat umrah april bekasi selatan
harga paket umrah akhir tahun tangerang
promo berangkat umroh ramadhan di Bali Mester jakarta
biaya berangkat umrah april di Makasar jakarta
harga paket umrah februari di Kalisari jakarta
promo umroh maret di Pulogebang jakarta
harga berangkat umrah desember bekasi utara
promo berangkat umroh ramadhan di Setu jakarta
biaya paket berangkat umrah januari bekasi barat
harga umroh mei di Cawang jakarta
harga berangkat umrah februari di Pisangan Baru jakarta
promo berangkat umroh mei di Duren Sawit jakarta
biaya umroh ramadhan bekasi selatan
paket berangkat umroh ramadhan di Cibubur jakarta
paket promo berangkat umroh desember di Cililitan jakarta
paket umrah akhir tahun di Rambutan jakarta
paket berangkat umrah april di Kebon Manggis jakarta
paket promo berangkat umroh desember tangerang
harga paket berangkat umroh desember di Matraman jakarta
harga berangkat umroh akhir tahun di Cawang jakarta
biaya paket berangkat umrah maret di Kampung Gedong,Cijantung jakarta
harga berangkat umroh februari di Jati jakarta
harga paket berangkat umrah april di Jatinegara jakarta
harga berangkat umrah juni di Batuampar jakarta
promo berangkat umroh april di Pinang Ranti jakarta
paket promo umroh mei di Rawamangun jakarta
biaya umroh februari di Pinang Ranti jakarta
harga paket umroh mei di Pondok Bambu jakarta
paket promo berangkat umroh juni bekasi barat
harga paket umrah mei di Cawang jakarta
paket promo umroh mei di Makasar jakarta
paket berangkat umrah akhir tahun di Cipinang Besar Selatan jakarta
paket berangkat umrah april di Cakung Timur jakarta
harga paket umroh februari di Cilangkap jakarta
promo umroh mei di Cawang jakarta
promo umroh juni di Pekayon jakarta
biaya paket berangkat umrah desember di Cilangkap jakarta
paket promo berangkat umrah april di Pondok Kelapa jakarta
paket umroh desember di Kayu Manis jakarta
promo umrah maret di Cipinang Melayu jakarta
harga paket umroh februari di Setu jakarta
harga umroh maret di Pisangan Baru jakarta
biaya umrah akhir tahun di Makasar jakarta
harga paket berangkat umrah april di Setu jakarta
harga berangkat umrah akhir tahun di Jatinegara jakarta
biaya umrah januari di Pondok Ranggon jakarta
biaya berangkat umrah maret di Jatinegara Kaum jakarta
harga paket berangkat umroh ramadhan di Dukuh jakarta
biaya berangkat umrah awal tahun di Cipinang Cempedak jakarta
biaya umroh maret tangerang
paket promo berangkat umrah januari di Dukuh jakarta
harga paket umrah juni di Pondok Kelapa jakarta
biaya paket umroh akhir tahun di Klender jakarta
biaya paket umrah mei di Duren Sawit jakarta
promo umrah akhir tahun di Cipinang Muara jakarta
biaya paket berangkat umroh akhir tahun di Pisangan Baru jakarta
promo umroh februari di Jatinegara jakarta
paket promo berangkat umroh awal tahun di Malaka Jaya jakarta
biaya paket umroh awal tahun di Cakung Barat jakarta
promo berangkat umroh mei di Makasar jakarta
biaya paket berangkat umrah mei di Kelapa Dua Wetan jakarta
promo umroh ramadhan di Setu jakarta
harga paket berangkat umrah maret di Penggilingan jakarta
promo umrah mei di Halim Perdanakusuma jakarta
biaya paket umrah juni bogor
biaya paket umrah januari di Setu jakarta
promo umrah april di Rambutan jakarta
harga berangkat umroh maret bekasi barat
paket promo berangkat umrah juni di Kramat Jati jakarta
paket umroh februari di Jatinegara Kaum jakarta
promo berangkat umroh ramadhan di Kebon Pala jakarta
biaya berangkat umroh mei di Kayu Putih jakarta
promo berangkat umrah awal tahun di Pulogebang jakarta
promo umroh april di Ujung Menteng jakarta
paket promo berangkat umrah februari di Matraman jakarta
promo umroh februari di Setu jakarta
harga umroh januari di Ujung Menteng jakarta
harga berangkat umrah akhir tahun di Batuampar jakarta
harga berangkat umrah maret di Pulogebang jakarta
promo berangkat umroh mei di Rambutan jakarta
biaya umrah akhir tahun di Kebon Pala jakarta
harga paket umroh ramadhan di Pulo Gadung jakarta
harga paket berangkat umrah ramadhan di Kampung Baru jakarta
paket berangkat umrah awal tahun di Pasar Rebo jakarta
harga paket berangkat umrah februari bogor
harga paket berangkat umroh mei di Kebon Pala jakarta
biaya umroh juni di Bali Mester jakarta
paket umrah februari di Pinang Ranti jakarta
paket promo berangkat umrah mei di Dukuh jakarta
paket berangkat umroh februari di Pulo Gadung jakarta
biaya berangkat umroh april di Pinang Ranti jakarta
harga umrah februari bekasi selatan
biaya berangkat umrah desember di Pal Meriam jakarta